Gevonden voorwerpen

Waar veel gesport wordt, is de kans aanwezig dat er bepaalde sportkleding wordt vergeten in de kleedkamer, per abuis in een andere sporttas belandt of simpelweg wordt achtergelaten op het sportveld. Elke maand worden deze vergeten/verloren zaken (zoals kleding, e.d.) die op en rondom het sportpark ‘'t Horsthuis’ zijn gevonden, gesorteerd en opgeborgen. Deze zaken worden 6 maanden bewaard en daarna beschikbaar gesteld aan een goed doel.

Mocht je iets kwijt/verloren zijn, neem dan aub contact op met de onderstaande contactpersonen. Dit kan telefonisch of via e-mail. Zij zullen dan kijken of de voorwerpen aangetroffen zijn en zullen zorgen, dat ze weer bij de rechtmatige eigenaar terecht komen.

LET OP! Het gaat hier uitsluitend om voorwerpen die op ons eigen complex in het ongerede zijn geraakt. Voor voorwerpen die bij uitwedstrijden verdwenen zijn, dient u zélf contact op te nemen met de betreffende vereniging.

Contactpersonen: Tom Blanke